måndag 17 september 2012

Sommarens loppisar!

Här kommer lite bilder från lite loppisar som jag har stått på i sommar! Stod på loppisen i Sickla, Årsta Mercado och Trädgården. Loppisen i Sickla var väldigt liten, med mest gamla barnleksaker och kläder. Årsta Mercado tycker jag var överlägset bäst, bra väder och mycket folk (och grejor)!

Det som folk gillade mest var påslakan, lampor och emaljkastruller, väldigt kul eftersom det är de sakerna jag är mest förtjust i också.
Första bilderna är från Årsta Mercado i början på sommaren, mycket folk och många bra stånd med fina saker i.


Alla lampor som jag hade bunkrat upp med gick åt, kul att det inte bara är jag som är galen i konstiga vägglampor! Sålde flera tidstypiska 60- och 70-tals vägglampor i olika färger (som den gröna i mitten) för runt 60-100 kronor styck.

Mitt fullproppade bord, galen hund syns i ena kanten.






Om man ska sälja på loppis är det ett måste att ha en sån här klädhäst! Fattar inte varför jag inte köpte en sån på en gång. Mycket lättare att hålla ordning, och enklare för folk att rota igenom alla textilier(och det ser snyggare ut). Den här köpte jag för 100 spänn på IKEA, väldigt värt.

Här är från Trädgårdens sommarloppis. Det var ganska bra med folk där, men inte alls lika mycket som på Årsta Mercado. Det fanns några till som sålde snygga retro-saker men annars var det mest folk som sålde sina gamla kläder och sådant. Spana in ryamatte-högen i högra hörnet...



Min uttråkade (eller utmattade?) loppishund

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar